
Husk: Generalforsamling den 27. april kl 19:15 i VIØ
Vi spiller til 29. maj og starter 1. september 2026
Vi har nu samlet alle vores tider i Viborg Idrætscenter Øst (Houlkær Hallen) hal 1 og 2.
Vi kan tilbyde baneleje mandag og onsdag. Man spiller 1 time og sæsonen er slut april.
Ønsker du at spille badminton øst for søerne, klik nedenfor og se ledige tider
Her kan du se Asmild badminton klubdragt
Copyright © All Rights Reserved Asmild Badmintonklub